luni, 19 octombrie 2009

fata de la metrou

fiind mandru angajat al unei firme obscure din grozavesti,folosesc metroul.satisfactiei olfactive (romanii sant pe ultimul loc din europa la folosirea sapunului......) i se adauga posibilitatea de a intalni/vedea personaje interesante.cum ar fi baiatul ala (a carui poveste a aparut si in ,,adevarul de seara''),ce distreaza calatorii cu jonglerii.
sau generatia ,,emo''.
sau.....
dar azi va voi povesti despre fata de la metrou.un termen usor exagerat,,,fata'' are cam 30 de ani,e de  statura medie,satena (vopsita blond-cenusiu) si.... e diferita.
are un aer de detasare,care o face remarcabila in multume,si o distinctie aparte.
in aproape fiecare dimineata,ne intalnim la metrou.coincidenta face ca o parte din drum sa o parcurgem impreuna.a sesizat privirea mea insistenta,ce o admira de la distanta,dar o ignora cu aceeasi detasare cu care m-am obisnuit.
imi place jocul asta....am reusit sa o fac sa se uite spre mine,apoi sa-si intoarca ochii.nu am sa o abordez vreodata,diferenta intre noi e prea mare,dar ma fascineaza flirtul acesta strecurat printre siluetele celorlalti calatori.
daca nu a-si fi indragostit fara speranta (incep sa vorbesc ca in telenovele......) de altcineva,ma tenta sa visez la ea....
dar cum am zis,
ea ramane ,,fata de la metrou''
that's all,folks !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu