duminică, 18 octombrie 2009

people I know......

titlul nu reflecta exact ceea ce vroiam sa spun,dar nu m-am putut abtine sa nu imi aduc aminte de Al Pacino.de fapt,acum imi amintesc de oamani pe care i-am cunoscut sau ii cunosc si care sant in memoria mea.
datorita vietii pe care am dus-o,am intalnit multi oameni......unii interesanti,altii deosebiti iar altii fascinanti.
imi aduc aminte de fostul procuror general al romaniei......un tip interesant,ce iesea la plimbare cu cainele sau,un lup splendid.cand il prindeai cu chef de vorba,iti povestea cate ceva din calatoriile lui.vizitase 66 de tari !!!
alta persoana deosebita era tantza.tiganca cu liceu (economic !),casatorita cu un moldovean mototol,la mijlocul anilor '90 isi vanduse apartamentul,se mutase cu chirie si incepuse o afacere.mai intai,o taraba,apoi un chiosc (pe care i l-a demolat basescu),apoi inca un chiosc,apoi un bar,apoi.....azi conduce 2 baruri,cantina si discoteca ,,calypso'' din Agronomie,plus inca 2-3 afaceri.un exemplu uimitor,daca ma gandesc ca era penultima din 5 frati,care lucrau cu ea si o furau pe rupte.....
fetele ei,mihaela si gabriela,au absolvit cu brio liceul ,,caragiale'' si au facut facultatea amandoua.de multe ori ma gandesc ca femeia asta de 1.60m avea o vointa de fier si ca era nascuta sa castige.....
un alt OM pe care il cunosc ( si ma mandresc cu asta) e Marian.om de afaceri,tata,un ganditor si un observator fin al realitatii si a ceea ce se ascunde  dincolo de aparente,mi-a insuflat optimism si forta interioara,dublate de o profunda credinta.discutiile noastre,de ore intregi,imi vor ramane vesnic in memorie.
apoi cristina....o fata pe care am cunoscut-o pe net si cu care nu m-am intalnit niciodata in realitate.am intalnit-o atunci cand era disperata si era pe punctul de a se desparti de marea iubire a vietii sale si de a pleca in italia.
am vorbit cu ea...si sper ca i-am alungat gandurile de sinucidere si plecare in necunoscut.imi place sa cred ca s-a impacat cu baiatul ei si au trait fericiti.
desi am telefonul ei,niciodata nu am sunat-o......si de atunci nu a mai aparut pe mess vreodata.....poate ca destinul ei a fost sa ne intalnim ca sa-i luminez viata intr-un moment de cumpana.sper ca e ok acum.....si poate ne vom vedea fata in fata candva.....pe lumea asta sau cealalta....
au fost multi oameni care au trecut prin viata mea....
dar de contat au contat doar A si M....dar despre ele,altadata.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu