sâmbătă, 21 noiembrie 2009

at the church

trecand eu de varsta de 30 ani,am constatat cu uimire ca ma ramolesc.si primul semn al acestui fapt neplacut fiind acela ca am inceput sa merg la biserica.
nu credam ca voi ajunge credincios.fiind de stanga si ateu din copilarie,mi se parea imposibil.
dar,
necunoscute sunt caile domnului.........
asa ca o zi pe saptamana ma duc la biserica.o minunata ocazie pentru a-mi largi cunostiintele despre fauna umana si reprezentantii sai.
care in biserica se impart intre :
-fete batrane si disperate din cauza asta ;
-tigani si tiganci care se roaga pentru afaceri,servici,abtinere de la bautura,etc,in timp ce scotocesc cu priviri evlavioase portofelele vecinilor de rugaciune ;
-pustoaice care intre doua reprize de stat capra,incearca sa se puna bine cu al-de-sus,ca nu stie niciodata ;
-si ratati patetici,ca mine.
se pare ca in biserica pe care o onorez cu prezenta mea dumnezeu (sau adjunctii sai) cam doarme/dorm,altfel nu se explica de ce la fiecare 10-15 secunde un telefon mobil incepe sa sune.si cum nu poti sa te caci in gustul omului,ai ocazia sa asculti resemnat (eventual cu ganduri ucigase.....) ultimele melodii din top,sunetul apei,replici din ,,mondenii'',ultima manea aparuta pe piata,etc,etc,etc.
personalul e in oricare biserica,cu popi cu fete de pungasi si gramezi de cersetori cu fete tuciurii.
cel mai mult ma amuza doi sfinti mucenici,zugraviti pe un perete.daca ceilalti arata onorabil,ca niste slujitori ai domnului,acestia doi sunt parca chintesenta smecheriei.cu burdihane enorme si cu fete de excroci consacrati,cu ochisorii infundati in grasime ca la godaci,cei doi sfinti parinti sant o antireclama a crestinismului.
un brand fff prost !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu