duminică, 1 noiembrie 2009

iubire


Motto : ,, - Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.’’

imi lipsesti ata de mult….imi e ingrozitor de dor de tine….a-si vrea sa te strang in brate,sa simt cum capul tau se lasa pe umarul meu…
nu credeam ca dupa ce treci de 30 de ani mai poti sa te indragostesti ca un adolescent.credeam ca m-am imunizat,ca nimic nu ma mai atinge.
asta pana am intalnit-o pe M.
curios…..din secunda cand privirile noastre s-au intalnit am stiut ca ea este ACEEA.nu am crezut in povesti de genul dragostei la prima vedere,dar acel ceva pe care l-am simtit atunci m-a facut sa-mi dau seama ca exista un destin care ne scoate in cale anumiti oameni.
imi e atat de dor de tine…..nu credeam ca mai pot sa simt atata durere in suflet….imi lipsesti in fiecare clipa a vietii mele….imi lipseste zambetul tau,felul tau de a fi,tot acel ceva care formeaza personalitatea ta,aparent fragila…
mintea imi e pustie,la fel si sufletul.simt ca fara tine nu voi mai fi niciodata la fel,simt ca lumea mea s-a schimbat…..
regret ca nu ti-am spus-o niciodata,ca nu ti-am demonstrat vreodata cat de mult insemni tu pentru mine.
te tin in suflet ca pe o comoara…..pe care nu am avut-o si nu o voi avea niciodata…….
imi e dor de tine….ca pamantului de soare,ca florilor de lumina…..imi e dor de zilele in care te vedeam,in care vorbeam,in care goneam spre tine,numai ca sa vorbim si ca sa te vad…..
mi-e atat de dor de tine !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu