luni, 2 noiembrie 2009

profesorul si moartea

fusei la scoala (ca ma mai ratacesc pe acolo,din cand in cand) si am nimerit la cursul de limbi straine,sectiunea ,,matematica''.
cum nu am vorbit niciodata limba asta,am deviat discutia pana cand,dupa 2 ore,profesorul ne-a dezvaluit tragedia vietii sale : unicul sau fiu,in varsta de 17 ani,a murit absurd,in 2006,in curta liceului ,,decebal'',cand un copac s-a prabusit peste el si doua colege.bineinteles,el a fost singurul care a murit........
ascultind-ul pe profesorul nostru (a carui tragedie a fost de altfel si la ,,pro tv'') o veche intrebare mi-a venit in minte :
de ce ?
de ce mor unii oameni?
de ce mor oameni la varste tinere - 10,12,15,20 ani ?
de ce eu ????
am scapat de 7 ori de la moarte.nu am iubit niciodata viata.in fiecare dimineata cand ma trezesc,imi blestem zilele.in fiecare clipa imi doresc sa-mi ispravesc viata asta tampita care nu mi-a oferit nimic.
si totusi,am scapat de la moarte de 7 ori.
de ce ?
care e rostul?
un preot caruia i-am povestit prin ce trec a spus :,,asta e un semn ca ai o misiune.daca dumnezeu a vrut sa scapi de atatea ori,inseamna ca ai o menire''
dar care !?!?!?!?
nu ma cred al doilea isus,nu am de gand sa reformez lumea (nu reusesc chestia asta nici macar cu mine insumi.....),pur si simplu nu cred ca am vreun rost pe aceasta lume,atata vreme cat nu am creat nimic folositor sau memorabil.
ori macar util.
asa ca.....
de ce ?
de ce unii mor cazandu-le un ghiveci in cap pe strada ? de ce acel taximetrist care 40 de ani nu a avut nici o amenda,a sfarsit spulberat de un tampit la semafor?
eu am condus cu 140 km/ora beat mort.
am franat la 130 km/ora.
am avut 2 accidente de masina.la ultimul am spart parbrizul cu capul.
si inca traiesc......
de ce ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu